tirsdag den 1. januar 2013

Sidste skud på stammen.......
Om jeg så må sige - og som jeg endda startede på helt tilbage til sidste sommer ude på terrassen. Jeg sad og fedtede med den over nogle dage - ganske vist kun kort tid hver dag, for det var mens vi grillede, og jeg vil nu vove den påstand, at en kogle bevæger sig. Ikke så'n at den ligefrem springer rundt, men den åbner sig og lukker sig i solen. I hvert fald kunne jeg ikke finde den samme stilling fra dag til dag.





Men OK  - har man prøvet at male efter f.eks. en amarylis, vil man erfare, at en plante er en ganske urolig model, så hvorfor ikke..... Egentlig blev billedet lidt glemt på terrassen - men siden fundet frem og fik tilført guldet - og så igen glemt. Men nu har det så fået hoveder på - og jeg synes egentlig, det ser ret fint ud. Nu kan jeg så ikke blive enig med mig selv om, det skal saves lige og puttes i en ramme - eller det skal være som det er................
  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar